Minikmucizemmm26 merylii_ bugün yeniledim testi çok açık pembe çıktı ama emin olmak için pazartesi günü kna vermeyi düşünüyorum duanız için teşekkür ederim bu arada 🙂
Minikmucizemmm26 D12ekim bugün yeniledim testi canım evet çok açık bı çizgi var ama emin olmak için kan vermem lazım 🙈
Minikmucizemmm26 Zeyno223344 Rabb’im kimsenin kucağını boş bırakmasın insAllah güzel haberler alırsınız 🤲🏼
Minikmucizemmm26 Ezel16 dün akşam yaptım bugün ilk idrarla tekrar yaptım arada 12 saat bile yoktur belki o yüzden bı fark yok ama çıktı insAllah kanda da kesinleşir 🤲🏼 teşekkür ederim bu arada insAllah senin de pozitife döner kalpten isterim bunu🤲🏼
Ezel16 Minikmucizemmm26 Ay canım çok sevindim hadi hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻🥹 Amin inşallah canım güzel duaların için 🤲🏻🥲
Ezel16 Minikmucizemmm26 Seninde aynı günlerimiz bende 16 Ekim’de vuruldum canım o zaman benimde 12. günüm 🥹 Adet olmadıkça umut var diyorum 🥰🕊️
Minikmucizemmm26 Ezel16 içimde bı korku olunca sevinemedim bile Rabb’im yine aynı acıları yaşatmasın 🤲🏼
Minikmucizemmm26 Ezel16 aynen öyle umut heo var daha adet gününe de varmış belki de geç döllenmedir kim bilir 💜
Ezel16 Minikmucizemmm26 Ah canım benim seni en derinden anlıyorum bebeğini kaybetmiş biri olarak Rabbim sağlıkla sıhhatle ilerletip kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😔 Çok zor Allah’ım kimseye yaşatmasın 🤲🏻 Bizimde imtihanımız bu kuzum acı çok acı ama ahiret aleminde şefaatçi olacaklar inşallah bize buluşacağız 😢
Ezel16 Minikmucizemmm26 Benim 1 yumurtam vardı ya canım bilemedim olur mu geç döllenme önceki gebeliğimde adetim 19 gün geçti kanda Pozitif gördüm .. 5.5 hafta geç döllenme olmuştu.. Adet günü yumurtlama olmuş pko var bende 🥲
Minikmucizemmm26 Ezel16 amin canım inşallah Allah kimseyi evlatla sınamasın kimsenin kucağı boş kalmasın insAllah🤲🏼
Minikmucizemmm26 Ezel16 o pko bende de var maalesef 🙈 mucize her zaman vardır senden de bekliyoruz insAllah güzel haber 🥰
Ezel16 Minikmucizemmm26 İnşallah canım benim 🤲🏻🥰 Mutlaka beni haberdar et merak ederim kan testi verince 🤲🏻🥲
Minikmucizemmm26 Ezel16 verdim canım var ama daha çok minik haftaya Perşembe kese için gidicem nasipse🤗
Ezel16 Minikmucizemmm26 Ay canım çok sevindim hayırlı olsun şimdiden sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏻🥹