kızlar bugn 24 hafta oldum dün bebegimin hareketlerini ilk defa hissetmedim diyeblrm normalde belirli saatlerde küçük de olsa illa harekethissediyrdm çok korktum bütün gece uyuyamadm sabah sağlık ocağında kalp atışını dinledim rahatladm çok şükür bugn küçük küçük de olsa hareketleri var ara sıra oluyr herlde böyle durumlar bu haftalarda