Kubrakubra122 Merhaba kızlar 9+4 günlük hamileyim aşırı derecede midem bulanıyor öğrendiğim günden bu yana. Sizler nasılsınız var mı bulantı, nasıl baş ediyorsunuz??
tugbadurmaz34 Kubrakubra122 bende 9+3 hiç kusmadım bulantı da nadir oldu çok fazla belirtilerim yok desem yeridir bu sabah sadece biraz baş dönmem ve karnımda batma hissettim onun dışında genel olarak belirtilerim sadece yorgunluk ve halsizlik 🥰🧿 devlete gidiyorum doktor ayda 1 gel dedi ama daha önce kayıplarım olduğu için bekleyemiyorum sabır edemiyorum açıkçası 15 günde 1 gitmeye karar verdim sizin kontrol sıklığını nasıl 😊
Eminesahin1 Kubrakubra122 bende 9 haftalık hamileyim mide bulantısı geçmiyor ilaç kullanıyorum çok fazla kusmadım ama bel ağrısı çok yaşıyorum çift yumurta ikizlerine hamileyim ☺️
Esradenizz1 Kubrakubra122 27 +1 den selamm bende kaşıntı var şuan aşırı bide mide yanması karın ağrısı vs😂
Aminealeyna Kubrakubra122 9+2 benimde asiri derecede bas agrisi ve uyku istegi var oturdugum yerde gozlerim kapanıyor resmen kizimda hic boyle degildim ben kizimdada cok kusardim ama tek oldugum icin kolaydı simdi bide kziimla ilgilenmek zorunda oldugum icin zorlanıyorum
Kubrakubra122 tugbadurmaz34 benim eşim askerde 1 ay önce gittik haftaya gelecek o zaman gideceğiz. Bulantın olmaması çok iyi ben çok kötüyüm allah kimseye yaşatmasın böyle
Kubrakubra122 Eminesahin1 ben ilaç kullanmak istemiyorum korkuyorum önceden 1 düşüğüm var. Hayırlı olsun inşallah bebikler🥰
leylaaa1268 Kubrakubra122 9+3 🌝🤍 bende mide bulantısı ara ara oluyo ama aşırı iştahlıyım, ve sürekli uyuyorum, ilk gebeliğim🥹🤰🏻
Aminealeyna leylaaa1268 1 gun var aramizda keske bende uyuyabilseem ☺️ suan uyuyabilmek icin kizimi uyutmaya calisiyorum 🤦🏻♀️ saglikla alin kucaginiza
tugbadurmaz34 leylaaa1268 ay bende aşırı iştahlıyım şimdiden 1 kilo aldım 3. Ayımda 😂 bende 9+3 bu arada 🥰 sizin kontrol sıklığınız nasıl ayda 1 mi yoksa 15 günde 1 mi gidiyorsunuz
leylaaa1268 tugbadurmaz34 hahaha herkesi yicezz😂😂ilk kez kalp atışlarını duymaya 8 haftada gittim, 12 haftamda yine gel dedi Allahın izniyle🫠🤍
leylaaa1268 tugbadurmaz34 kız karnın çıktımı? 😂bende birazcık var gibi ama yemeklerdenmi bilemiyorumm
Eminesahin1 Kubrakubra122 mide bulantısı için ama ilaç yani doktor bana gece yatmadan iç demişti ama ben bazen sabah bile içiyorum
Haticekrks Kubrakubra122 bende 9+4 haftalık hamileyim 😊. İlk gebeliğimde 4 ay mide bulantısı ve kusma yaşamıştım ama bu gebeliğimde sadece akşamları çok hafif bi bulantı yaşıyorum onun dışında 3-4 kez kanama yaşadım o yüzden düzenli olarak progestan kullanıyorum başka bi sıkıntı yok çok şükür sağlıkla kucaklarımıza alalım 🌸
Eminesahin1 Haticekrks progestanı fitil olarak mı kullanıyorsunuz benim geçen hafta pazartesi kanamam oldu 1 hafta ağızdan aldım progestanı ama çok yan etki yaptı ve kahverengi akıntım geçmedi pazartesiden itibaren fitile döndüm dün öğlenden beri hiç kahverengi akıntım gelmedi sizin nasıl
tugbadurmaz34 leylaaa1268 bana da 1 ay sonra gel dedi ama dayanamadım 15. Günde tekrar gittim 🤭 şimdi randevum 2 kasımda bekliyorum 🥰🤲🏻
Aminealeyna leylaaa1268 evet canim 3 yaş 8 aylik bir kizim var bebegin dogumunda 4 yasi gecmis olacak insallah ❤️
tugbadurmaz34 leylaaa1268 ay biraz çıktı sanki oturunca özellikle belirgin oluyor dar bir şey giyersem küçükte olsa çıkıyor 😂😂😂
Haticekrks Eminesahin1 bende fitil olarak kullanıyorum direk o şekilde önerdi daha hızlı etki ettiğini ve bahsettiğin yan etkilerin çok hafif seyrettiğini söyledi. O şekilde alıyorum ilk başladığımda 4 gün içinde tekrar kanama oldu hemen gittim devam edeceksin dedi o günden sonrada bi daha kanama olmadı çok şükür
Guzelka Eminesahin1 bende de kanamam oldu doktorum progestan verdi fitil olarak kullanıyorum gunde 1 defa. Ağızdan alınırsa mide bulantısı olur dediler. Kanamam durdu ama kahverengi akıntım geçmedi hala ara sıra geliyor