2bebislianneee benimde ilk gebelik . Normal mi olur sezaryan mı olur belli değil 🤷 . Her ihtimale karşı hazırlamaya çalıştım. Suanlik sadece bebeğin çantası hazır benimkini yapmadım daha . Bebek için
4 takım koydum ( pantalon , üst , zıbın, çorap , eldiven , bere )
2 kalın bir penye battaniye
20 adet bez
3 alt değiştirme bezi
1 ıslak mendil
1 pişik kremi
Nolur nolmaz diye burun aspiratöru da koydum
3 tane ağız mendili
Emzik
Biberon
Süt sağma makinası