Arkadaşlar ben bu siteyi arkadaşım sayesinde keşfettim deneyimlerimden bahsetmek istiyorum şu an 7 aylık hamileyim takiplerimi bu hastanede yaptırıyorum detaylı ultrasonomu da burada yaptırmıştım radyoloji doktoru tülay hanımda çok iyi bir doktor kadın doğum doktoru ali emre beyin ilgi ve alakasından o kadar memnun kaldım ki sizlere anlatmak isterim ,ayrıca hastane cok temiz ve personellerde çok ilgili ve güler yüzlüler.Allahım bebeğimi kucağıma almayı nasip etsin.Herkese bu hissi tattırsın.Gerçekten çok mutluyum bugunde kontrol için gittim yine çok güzel davrandılar bana bebeğimde de bir sıkıntı yok çok şükür.Ayrıca muayene ücretleri ve doğum paketleri de çevre hastanelere göre çok uygun para için iş yapmıyorlar bunu sizde gittiğinizde anlarsınız