sweetmom_ Selamün aleyküm kızlar. Benim bat 23 ekim şimdi test yaptım da en köşede silik bir çizgi var gebelik olabilir mi?
Kanalize sweetmom_ regle beş gün kala aynı testle öğrenmiştim bende ama ben çizgi göremedim sanki fotoğrafta mı çıkmamış acaba
minikmucizeemaak sweetmom_ İdrarı fazla damlatmış olabilirsin canım hem çizgi orada olmaz, hem de dediğin şey çizgi değil test bozukta olabilir Rabbim gönlüne göre versin tekrar et testi istersen
Liyamm1 sweetmom_ elinizde baska test yokmu? Bazen bozuk cikabilir siz iki cizgiyi gordunuzmu ilk dkklar
Kanalize sweetmom_ Sanki test bozuk gibi benimkini ekledim normal olan böyle çıkması varsa başka test deneyin derim
minikmucizeemaak sweetmom_ Rabbim tez vakitte sağlıkla nasip etsin 🫶🏼 Eğer daha regline varsa sabah ilk idrarla yapman daha iyi olur
Nisaylvc sweetmom_ kizlar nasil fotograf ekleyecegim bilmiyorum anlatir misiniz lutfen ben de soru sormak istiyorum foruma
Aminealeyna sweetmom_ ya idrari fazla damlatmissiniz yada test bozuk yada gebelik yok ikinci çizginin o kadar dipte cikmamasi lazim bence tekrarlayın
Sbyrktrml Test bozuk gibi bir de ilk 10-15 dk dan sonra test geçersiz sayılıyor. Kaset testlede yapmanı öneririm bende kaset testte çıkarken erken gebelik testinde hiç bir şey çıkmamıştı Allah gönlüne göre versin inşAllah mutlu haberler alırsınız🌸
sweetmom_ Sbyrktrml amin İnşaAllah. Akşam tekrar yapacağım bakalım. İnşaAllah güzel haber paylaşmayı nasip eder Allah