Kızlar merhaba. 34+3 hamıleyım
Dunden bu yana aşırı halsizlik yaşıyorum
Gece lavaboya kalktım bır kaç kez sabaha yakın buyuk abdest ıhtıyacım varmıs gıbı hıss edıp kalktım soguk sıcak bastırıyor süreklı
Kusura bakmayın belkı hos olmaya bılır sonrasında ıkı kez ıshal tarzında oldu mıde bulantı kusma yasadım bır kez mıdem cok yanıyordu
Sımdı sabahtan ıyıydım yıne bır anda karnım agrıdı sıcak soguk bı anda vucudumda ısı degısıklıgı oluyor
Bılemedım doguma yakın normalmı boyle seyler
Sızde bu durumdmısınız
Bu arada bebek gayet ıyı haraketlı cuma gunu randevum var bakalım doktor ne dıyecek