Evrem990 Kizlar 38+3 üm böyle oturdugum yerden dogrulurken veya uzandigim yerden kalkarken karnimin yani gobegimin tam ortasi sivrileşiyor yani yanlar sanki içe toplaniyor göçüyir göbegimin hizasi boydan boya kabariyor neden oluyir sizce sizdede oliyormu
Ask-bebegim Evrem990 aynısı oluyor çok şekilsiz oluyor göbeğin ortası armut gibi sisiyo yanlar boşluk oluyoroetasi bı acayip şişiyor genelde koltuğa yaslanıp duzelirken oluyor
Seh999 Düz sekilde dogrulurken oluyor evet. Doktora gittiğimde sedyeye uzandığıda da sivrileşiyor doktor eliyle düzeltiyor 😁