seydanurceyhan bebek emmezse diye düşünme anne karnından itibaren gelişiyor emme refleksi. Uykuya eğilimli oluyorlar çok. İlk doğduğunda bebek midesi kiraz tanesi kadar bile küçük oluyormuş o yüzden doymadı endişesi de olmasın. Ben hemşireyim yenidoğan yoğun bakım ve bebek hemşireliği yaptım. Aerola dediğimiz koyu kısmı ağzına tamamen sokmak lazım. çektikçe süt gelir. Ennn fazla 3 saatte bir emzirmeye çalışmalı. 😊