Srnrcvs Kızlar doktor bu hafta dogum olur gıbı dusunuyorm dedı normal olcak bunu öngorebılır mı eskımıs cok dedı ama suyu fılan ıyı bıde bılıyosunuz normalde 41. Haftaya kadar bekleyenler bıle olabılıyor ben sımdı doktor oyle dedı dıye bı işkillendım