Neriman68 gittiğiniz devlet hastanelerine göre değişir ama %90 oranında eşiniz muayene sırasında namahrem kuralları gereğince içeriye hatta içeriyi bırakın poliklinik alanına bile giremez. Çünkü siz daha çıkmadan diğer gebeyi alıyorlar. Ayriyeten doğum, sancı esnasında hatta doğumdan sonra refakatçi olarak da yanınızda bulunamaz bebeğini ziyaret saatinde yarım saat görebilir sadece. Eğer tek kişilik oda değilse.