Pazartesi doktora gittiğimde nstde sancı çıktı ama ben kasılma olarak hissettim ultrasonda da sancı görünce doktorum alttan muayene etmek istedi eğer acilmam varsa yatış yapcakdi neyseki acilmam yokmuş gönderdi ama kasilmalarim giderek artıyor sizce erken doğum olurmu ne yapmam lazım ilk hamileliğim ve bişey bilmiyorum 🥺