dilekkaratas1 İlk oğlumda hep eli alnındaydı 17 aylık arada yine öyle uyur. Ne yersem dönmezdi yüzünü doktor cihazla dürtmedi mi ben hastaydım öksürükten organlarım yer değiştirirdi ona rağmen 1 kere gösterdi. Bugün ikinci oğlumun detaylısı vardı hastane gelmeden tatlı yiyin demişti çikolata yedim hareketli olmamasına rağmen maşAllah baya oynaktı yüzünü falan çok iyi gösterdi. Gitmeden yarım saat önce çikolata tatlı yiyebilirsiniz. Ama bazıları da göstermeyince göstermiyor 😅