Kızlar çok şükür ikili taramam güzel çıktı. Rabbim herkese güzel hayırlı sonuçlar nasip etsin 🤲 diceğim şu ki doktorum 1 ay sonra tekrar çağırdı bel genişliğine ve afp mom değerlerine bakılcak dedi. Kızlar ilk gebeliğim pek tecrübem yok. Bu istedikleri 3lü tarama mı oluyor yani yada bu testler ne oluyor beni bi aydınlatır mısınız lütfennn ❤️