Kızlar normal doğum bekliyorum ama ben hastanede çok vakit geçirmek istemiyorum suyum gelir gelmez gitmem şart mı sancılarımı beklesem biraz hissetmeye başlayınca gitsem evde duş alırım sıcak egzersiz yaparım sonra giderim diye düşünüyorum sancım artınca evde daha rahat hissederim hastane ortamı geriyo beni sizce nasıl olur birde zaten gitsem bile sancı olmadan doğuma almıyorlar