Ozdilserpl Iyi aksamlar kizlar normalde 13 mart gorunuyor doğum tarihim fakat ben sezaryan olucam doktorumla oyle konustuk..kac gün onceden oluyor bilginiz varmi ? 15 gun diye okuyorum ve duyuyorum..
Melikebelo Ozdilserpl bende sezaryan olucam benim doktorum da 10 gün önceden alirim diyor ilk çocuğumda 10 gün önceden alınmıştı