bskts26 Bebeğimin kalp atışları 160-180 nst de doktor fetal taşikardi olduğunu söyledi ve yatış verdi böyle devam ederse doğuma alınır mıyım?
crazymommy bskts26 Benim bebeğim son 2 gündür aşırı aşırı hareketli asla durmuyor bende bi sıkıntımı var diye düşündüm NST ye haftaya çarşamba gireceğim. 33+2’yim