Newmommmm526 Cvznrrr sular hastanesi önder Ercan gidiyorum muayenesi 600 doğum normal 8 sezeryan 12 bin çok memnunum her şekilde çok ilgili günümüz bitti normal dogumu bekliyoruz 🥰🌸
12hafsagunkokkaya96 Cvznrrr ben markası de derya duyar sağlam a gidiyorum çok çok memnunum 2 normal doğum yaptirdi şimdi 3. Gebeliğim normal ya da sezeryan ücreti önemli değil annede bebekde sağlıklı olsun da peki siz hangi doktora gidiyorsunuz kaçıncı hamileliğiniz??
Meli-sa Cvznrrr muayenesi 450 tlydi ama zam geldi 550 tl oldu doğum ücreti de ne kadar bir bilgim yok sormadım açıkçası daha yemi gebeyim
Cvznrrr 12hafsagunkokkaya96 benim ilk bebeğim düştü sular akademiye Ahmet kireçciye gidiyordum ikinci bebeğim 7 buçuk aylık şimdi doktorum devlette yine ona gidiyorum
Zeehraaaa Ah canım memleketim çok özledim gurbette yaşıyorum. Bende memleketimde doğum yapacağım inşallah 😊
Aysezeyno Önder beye gidiyorum muayene arttı 600 oldu Şubatta doğumum 15 bini bulur heralde sezaryen daha fazla arttırmazlarsa çok uçtu fiyatlar ya
Merimerim Ben de hilal sakallıoğlu na gidiyorum özel kliniği var oldukça memnunum doğum da sular akademide olacak 6 aylık hamileyim
Ftmtsdmr Merimerim bende düşünüyorum acaba nasıl doktor ilgisi ben 7.5 aylıkken gideceğim yanına yüksekovadayım bende sular da doğum yapacağım ama doktor o bayan olsun istiyorum ücreti öğrenirseniz yazabilir misiniz
Merimerim Cvznrrr hastane ve doğum şekline göre değişiyor ücret o da hastanenin belirlediği fiyatlardan oluşuyor