xbebegimx Kzlar dun gece acil sezaryne alindim genel anestezi ile bebeim dgdu cok sukur, geceden beri gaz sorunu yasiyorm ne yapabilrm ne iyi gelir cikmasi icin
3prens1prensesmom xbebegimx kayisi meyve suyu yada hosafi ic canim bide bol bol yuruyus yapip klozete otur bekle 🥰 cok gecmis olsun💝
Yazmelegi_ xbebegimx ilk gün azıcık çıkıyor sonrasi geliyor zaten kayisi hoşafı veya suyu için birde yürüyün sonra tuvalete gidin oturun o zaman cikabilir
Deletedmom_85 xbebegimx aaay doğdu muuu🫠 hadi geçmiş olsun gözünüz aydın canım allah mübarek etsin. Her şey yolunda mı nasılsıniz? 🩷
Arzu_jfrv xbebegimx kaysili form çayı iç eğer Dr izin veriyorsa hem gazın çıkar hemde tuvaletini rahat yaparsın canım.Bu arada gözün aydın 🥰 Allah bağışlasın bebeğini
_Aslihan-Dmrts Ben tavuk suyu çorba içtim ve bu beni ishal yaptı o sıra da gazım da çıktı yaglı bir çorba eger dokunmazsa iç bagırsaklarını çalıştırsın hem tuvalet hem gaz ihtiyacını giderirsin umarım.
xbebegimx _Aslihan-Dmrts tesekkr ederm yanimda tarhana var olur mu acaba o corba bide sanki yapcagm zmn dikisler patlicak gbi hissediyorm korkum da engl oluyr
3prens1prensesmom xbebegimx hic bisey olmaz korkma rahat birak kendini abartili bi sekilde gaz cikisi olmuyo merak etme 🙈🙈
Merve1616 xbebegimx Doğumdan sonra bende de aynı sorun olmuştu.Ne yiyip ictiysem fayda etmedi. Durumu hemşireye söyledim lavman yapmıştı. Öyle çözüm bulduk yoksa taburcu etmeyeceklerdi🌸