Tinii_minii_mom Kızlarr 23+3 oldukk ama ben sadece 2 kiloda kaldım artk endişelenmeyide geçtim neden kilo alamadığımı sorguluyorum. 3-4 gündür ağır gribim olan kiloda gidecek diye korkuyorum. 63,5tum 65,5 oldum
umrumdadegil Tinii_minii_mom korkmana gerek yok bence herkes fazla kilo almayabilir bebiş senden besleniyordur zaten🥰
Mebus Tinii_minii_mom bende 21+4 üm 67 le hamile kaldım ama ilk başlarda iştahsızlık çok yaşayınca 65 e düşüp ilk 4 ay 65 te takılmıştım 68 geliyorum şuan zaten annenin kilo almasına gerek yok ilk zamanlarda bebek alsın yeter. Son aylar alırız zaten bol bol sende henüz 6 aylık yoksun sonuçta 7. Aydan sonra alırız diye düşünüyorum ben
Gul_ozcan3001 Tinii_minii_mom ben de 59 la hamile kaldım 52 ye düştüm 21. Haftadayim ve hala 52 kiloyum hiç kilo almadım ben de üzülüyorum bu duruma karnım da pek fazla çıkmadı 🥹
Tinii_minii_mom umrumdadegil bende hiç almamışımki nerde bebek kilosu nerde rahmin kilosu amniyos sıvısı diyorm
snysngn Tinii_minii_mom merak etme cnm eksi -5 kiloyla dogum yapan biliyorum. ben hic korkmam bu durumdan bebek kontrollerinde doktor hersey yolunda diyosa sıkıntı yok. Bebek vücudu yeniler. ben ilk gebeligimde 6.5 aylıkken 3 kilo almıştım. en son 7 kiloyla kapanış yaptım. inşallah şimdi daha az alırım diyorum herkes beni korkutuyo çünkü çok kilo alıcaksın ilkine benzemez fln diye 🤭ama inanın onları bile takmıyorum 😅😅
Tinii_minii_mom snysngn sağlıklı olsunlarda gerçektennn hiçç önemli değil sanırım bir tek muayene günleri bizi mutlu ediyor
Tinii_minii_mom Mebus inşallah canımm herkeste 8-10 görünce çok içime dert oldu muayeneyede gitmeyeli oldu biraz meraklıyım gerçi detaylı ultrasonda 22. Haftada 440 gramdı bebekiim o da azmış gibi geldi bana üst üste kendime dert yaptım
umrumdadegil Tinii_minii_mom hiç korkma bebek ultrason da sağlıklı görünüyorsa kilosu boyu falan bişey olmaz herkes bir olmuyor
Gul_ozcan3001 Tinii_minii_mom en son iyi demişti doktorum bu hafta pazartesi detaylı ultrasonum var umarım iyidir bebislerimiz Rabbim cümlemize sağlıklı sıhhatli dogurmayi nasip eylesin 🤲
Tinii_minii_mom Gul_ozcan3001 inşllah güzel haberlerle gelirsiniz bende geçen hafta gitmiştimm diğer randevuma iki hafta var daha