Ben de 2019da doğum yaptım hepsi gayet normal yanlışında. Normal doğum yaptım.simdi yeni gebeyim yine aynı hastaneye gidiyorum. Bazen düşünüyorum normal yerine sezeryan deseler ona okeyim herhalde.normal doğum da kolay değil.doktorlar neyi öngörüyorsa o şekilde olmalı. Sezeryan diyorsa da nedeni de mantikliysa hayır demeyiniz. Öncelikle anne sağlığı en önemlidir.