Meyra55 Kızlar 2 aylık bebeğim bütün damlaları kullandım bio gaia,sab simplex , nurse harveys hiç biri gaza çözüm olmadı.Sütüm ile çok az bir damla zeytinyağ karıştırıp verdim rezene tükettim kimyon tohumu cayı içtim bana mısın demiyor
Hopefulmom Meyra55 bizimde gaz sorunumuz olmuştu ılık duş daha iyi geliyor ağlamasını hafifletiyor ve bir yastığın üzerine karnının üzerine yatırıp arkasını sıvazlarsanız gazını rahat çıkarır dizinizede yatırabilirsiniz dikkatlice öyle de rahat çıkarır gazını