Seydaa123456 Cuma günü spinal sezeryan olucam ilk doğumum vericeginiz tavsiyeler veya önerileriniz varsa çook sevinirim 😇❤️
Hopefulmom Seydaa123456 yanınızda ikisi bir arada kahve bulundurmanızı öneririm baş ağrısı olmaması için sıvı içmeye başladığınız zaman kahve de tüketin bol bol yürüyün yürümek iyileşmeyi hızlandırıyor ben öyle toparladım hemen ve gazın hemen çıkması için kayısılı meyve suyu içebilirsiniz Allah yardımcınız olsun ☺️
Anne_elif Seydaa123456 merhaba sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 Doğum sonrası Türk kahvesi yada filtre kahve içmenizi öneririm . Bir de bitter çikolata . Ben ilk doğumumda öyle yaptım şimdi ikinci için tecrübem olsada yine stresliyim işte . ☹️
Dogan-ca29 Belkisssi ben 20 gün önce sezeryanla doğum yaptım sade granül kahve içtim ama bebeğe gaz yaptı ben normal türk kahvesi içmiştim
Seydaa123456 Anesteziyla görüştügümde filtre kahve içebilirsin dedi ama türk kahvesimi olması gerekiyor ?
-Ozlem58- Ya googleden bakiyorum spiral seseryan ile spinal sezeryan aynı şeyi ifade ediyor ,aradaki fark ney anlamadım ? İkisinde de belden aşağısı uyusturuluyor deniyor ?