32 haftalık gebeyim her şey çok güzel ve normal gidiyordu rutin kontrole gittim orda da herhangi bir şey olmadı ultrason da vs her şey yolundaydı . Kan ve idrar için aşağıya indiğimde idrar verince aniden atar damarı kesmişsin gibi kan fışkırdı benden ve sıvı şeklinde . Hastane de vs kaldım bu durumu yaşanayan var mı yaşayıp da erken doğum olan var mı ?? Ama ultrason da bebeğin kanamasında rahimde kanama yok görünmüyor