MelteM2cck Tuba_6321 hiç bir şekilde takı istemiyorlar izin vermiyorlar. Altın gümüş manyetik olarak. Cihazları bozabiliyormus
biryildiz42 Tuba_6321 takı felan yasak galşba. Ten rengi ince çoraplardan geçirin elinize onunla çıkarmayı deneyin belki çıkar
Efnanefnan Zeytinyagi dök bolca cikartman gerek kesinlikle yasak canim hele ki bilezik 😃serum takiliyorkan aliniyor bebek emziriliyor cok zorlanirsin
Tuba_6321 Efnanefnan valla her yöntemi denedim zaten takarken dardı bu sefer çıkmıyor elim çok kötü oluyor
Deletedmom_116 MelteM2cck hayır cihazlardan değil kendine bir zarar verir diye Heleki normal dogumsa o an herşey olabilir
Cans- Tabiki gidilmez ameliyathaneye ve doğumhaneye üzerinde metal takı toka vs. hiç birşey almıyorlar
Emine1357 Tuba_6321 evet 20 gün önce doğum yaptım çıkmadı bileziğim elim şişti eldiveni serum bantlarıyla sardılar iyice öle girdim sorun olmadı doktoruma sölemiştim çıkmadığını sezeryan oldum
Emine1357 Tuba_6321 özelde sezeryan yaptım devlette nasıl bilmiyorum cihaz bozma değil bi malzemeyi kullanmak zorunda kalırlarsa hastanın tenini yakabilirmiş sarıyorlar çıkmadığında sakın kestirme bileziğini
irmaksenartar Tuba_6321 normal doğum yaptım sezeryanı bilemem ama benim bileziğim kolyem vardı kimse de çıkar demedi 😉
Tuba_6321 irmaksenartar mecbur kalmasaydım çıkartırdım ama çıkmıyor bende o şekil giderim gereken neyse yaparlar heralde