kardelennn1 Kızlar 35. haftadayım çatlaklarım bir an da arttı hiç krem falan da kullanmadım be kaşıntım çok arttı sizde durumlar ne
bdenerigokce kardelennn1 yani vücut aşırı gerildi ve hiç bişi kullanmamışsın canım çok normal kaşınması
Nurr_22_22 kardelennn1 hamilelikte hiç catlagim olmadı çünkü başından sonuna bebek yağı kullandım hep doğumdan sonra kilo kaybından dolayı bir iki yerde oldu o kadar