Yasemin_bilgili belirti çok azdı 1 gün bile sürmedi hatta gece 22.00 da adet sancısı gibi sancılarım olmuştu ertesi gün 14.40 da oğlum doğdu şiddetli sancılarım 13.00 da başladı ben sabaha kadar uyudum sancılı halde 😂okadar rahattı ve herkes çok şaşırdı birden doğmuş oldu oğlum şimdi 2. Doğum inşallah buda öyle kolay olur