Sevaldemir Kızlar nasip olursa medipol megada doğum yapacağım eşimin yanımda olmasını çok istiyorum oda istiyor acaba alıyorlar mı?
Sevaldemir Balbebek ben özel numarasından arama taraftarı değilim zaten şuan da acil aramamı gerektirecek bir durum olmadı. Fakat dahili hattından rahatlıkla ulaşabiliyorum.
Nesssss Hem doğuma hemde sancı odasına eşler giremiyormuş 2 gün önce görüştük. Sancı odasına 1 bayan alıyorlarmış