Leylasezgin Merhaba kızlar 28+4 günlük ikizlere gebeyim bir tanesi normal hissediyorum tekmesini vs. Diğeri aktif değil bir sorun mu var acaba ikizlerde daha mı uzun süre beklemeli tam hissetmek için bilemedim 😒
Limpid Leylasezgin aynı durum bnmde var tedırgın oluyorum biri aktif diğeri çok nadir hareket edıyor yarın kontrolum var... bununla ilgili bayadr post arıyorum bu arada bnmde 32 haftalık
cherry6128 Leylasezgin 32+2 haftalık olduk. Çift yumurta ikizlerine hamileyim. Sağdakinin hareketlerini soldakine göre daha çok hissediyorum. Sağdaki daha zayıf soldaki daha kilolu. Biri diğerini sıkıştırıyor galiba ondan rahat hareket edemiyor.
Revannn Leylasezgin ilk tekmeyi kaçıncı haftada aldınız bende 18 haftalık gebeyim de halen almıyorum ondan soruyorum
Zehrazrl Leylasezgin benm ogullarım da aynı bırı cok sert vuruyor dıgerı daha sakın detaylıya gırdım doktor bı sorun olmadıgını söyledı
Leylasezgin Zehrazrl ben bazen gün içinde diğerini hiç hissetmediğim oluyor korkuyorum 😞 diğeri vurduğunda keyfini çıkaramıyorum o neden hareket etmiyor diye düşünüyorum hep
Zehrazrl Leylasezgin benm altta olan az vuryor dısardan anlaışılmıyo hatta onun gelışımı daha ıyımıs üsttekı cok hareketlı ama o zayıf kalmış haftaısna gore ıns saglıkla alırız kucagımıza
Mervekaya Benim de ikizlerim var 10 yasindalar biri anne karnindan itibaren hep daha sakin. Yeri dar olabilir birinin rahat hareket edemiyor olabilir. Veya ikisi de hareketlidir ama sen fark edemiyor olabilirsin. Kolu nerde bacagi nerde poposu kafasi nerde. Ben su an tek cocugu cozemiyorum 😁 yine de durumu doktoruna sor ultrasonda guzelce inceler .
Leylasezgin Mervekaya haklısın canım aman bişey olmasın da sakin olsun daha ne isterim 😊 rabbim sizinkileri de bağışlasın sizlere 😇
Leylasezgin Zehrazrl belki zayıf olunca yeri kaldığından hareket edebiliyor 😊 amin inşallah sağlıkla gelsinler de canım
Leylasezgin Myhoney hep sol alt taraftaki vuruyor doktora her gittiğimde yerleri hep aynıydı hiç değişmedi öyle anlıyorum canım