Melogeranne https://mutluresim.com/image/ndSdll Testim bu şekilde çıktı adetim 3 gün gecikti ama tam olarak sevinemiyorum çünkü bundan 5-6 ay önce de adetim gecikmişti ve evde yaptığım test bu kadar çok belirgin çıkmasada çift çizgi çıkmıştı yani gözüküyordu baya ama kan tahlili yaptırdığımda düşük çıkmıştı ve kimyasal gebelik demişlerdi o yüzden şimdi aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum yarın kan vericem yine dua edin nolur
Alagozrabia Testine göre hamilesin ve çok net çıkmış. Öncelikle herşey allahtan sen kalbini ferah tut. Strese de hiç girme. Çoğu kişi kimyasal gebelikten sonra sağlıklı bir şekilde hamile kalabiliyor. İyi haberlerini bekliyoruz.