Nurmert umutsmom20 benimde 17.haftadan sonra düzelmişti merak etmeyin yavaş yavaş yemeğe başlıyorsunuz 🙂
Drnzgn umutsmom20 doktora gittiğinde yanında olurlarsa onların yanında da sor canım doktor anlatırsa belki daha iyi anlarlar ben öyle yapmistim
nurcan355 umutsmom20 ben yumurtada yiyemiyordum diger saydiklarinizi bende tuketebiliyordum ruyamda bile cig tavuk goruyordum cok tiksinmistim tavuk balik kirmizi etten simdi 16+3 üz yiyebiliyorum yavas yavas bazi seyleri bazi seyleri hala icim almiyor 🙁