umutsmom20 bana da doktor antibiyotikli ilaçlar kullanıldığı için tavuk yeme demişti. Kırmızı et ve balık için kendini zorla haftada 3-4 kez mutlaka yemeye çalış çünkü bebeğe bunlar, süt ürünleri,yumurta, kuruyemiş kilo aldırıyor belki şu an pek farketmezsin ama ileriki haftalarda daha iyi anlayacaksın ☺️