Merhaba bende gardenella diye bir vajina mikrobu var:(Daha önce hamile kaldım ama ilkdi ve düşüş yapdım.2 ay korundum.düşüş sebebi mikropdu ama idrar yolu enfeksiyonu vardı.şimdi yok şükr🙏🏻ama şu an yine kötü koku var ,ve bu vajina bakterisinin geçmediyini düşünüyorum.Hamileliye engelmi?yada bu mikropla beraber hamile kalan varmı?