Serendipty Açlık şekerim 97 olduğu için insülin yazıldı düşük doz akşam vuracakmışım ama korkuyorum bebeğe zararı olur mu diye sizce değerim idare etmez mi hiç kullanmak istemiyorum🥹
gamzosgamzos Serendipty asıl kullanmazsanız Allah korusun zararı olur şekerin insülinin bebeğe hiç bir zararı yok ben günde 4 defa kullandım çok şükür kızım sağlıkla doğdu aralıkta 4 yasında olacak inşaAllah 🤲🌸 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşaAllah 🤲
Mervekosar94 Serendipty bende insülin kullanıyorum günde 4 kez vuruyorum gece yatarken de var doktorunuz uygun gördüyse mutlaka kullanın zararlı bebeğe zarar veren birşey olsa doktor önermezdş bende vurmaktan korkuyordum ama insan yaptıkça alışıyor korkmayın bebeğiniz için vurun
Sevdaltun Çok normal şekeriniz diyetle dengelenirdi benm 200 lrde çıkıyor dye insülin verdiler benim acligim sizin toklugnz diyim baya yüksek benm 24 ünite akşam vuruyrm yemeklerdn önce 3×12 ünite vuruyorum bebeğim kilolu diye yarın alcklr
Serendipty Sevdaltun ben aslında dikkat ediyorum ama açlık şekerim yine de 95 üstü size de geçmiş olsun güzel geçer umarım doğumunuz