tugbadurmaz34 Rabiamiyy 9+2 3. Haftadan beri çok hassas dokunamıyorum çok ağırlaşmış ve şişmiş durumda geçmiyor maalesef
Deli_hatun_7 Rabiamiyy 2 dkk sonra 8+5 olacaz inşallah❤️ bende bulantı var göğüslerim suan sızlamadı yeni yeni gecıyor bir hafta öncesine kadar dokunamıyordum atlet bile giyemiyordum Suan iyiyiz çok şükür ❤️
limonvari Rabiamiyy 8+3 nasipse 😊 hiçbir belirti yok kızlar sizde var mı? Göğüs ucunu elleyince bi sızlama var başka bi şey yok
Rabiamiyy tugbadurmaz34 ya evet benim ki de 3. Haftadan beri böyle çok hassas ama bi kaç gündür sızı var
tugbadurmaz34 Rabiamiyy elimden gelse sütyeni hiç değiştirmek istemiyorum o derece hassas yani çıkardığımda bir ağırlık hissediyorum inanılmaz
tugbadurmaz34 Rabiamiyy benimde 85-90 ve desteksiz boş yani bakalım inşallah büyümez böyle kalır aksini düşünemiyorum ağırlıktan süner 😂😂😂
Rabiamiyy tugbadurmaz34 evet bende de aynı sorun var eğer daha fazla büyürse gerçekten yük gibi olcak ve boyun ağrısı yapacak 😂🥹
Rabiamiyy Deli_hatun_7 bende bugün 8+6 oldum aynı dediğiniz gibi Şuan o şişlik gitti yumuşadı sadece sızı var oda geçer mi acaba