Kubraanur Kızlar 31 haftalık olduk hala kızımın isminde karar veremedim . Sizce hangisi kulağa hoş geliyor . Güneş mi ? Mihra mı ?
gamzosgamzos Sweety11 ay benimde kızımın adı Mihra 19 aylık düz duvara tirmanmaya çalışıyor 😂😂😂 Mihralar hep sakın olur derlerdi benimki olmadı ya 😂😂🤦
Yoncaasakin Kızım olsaydı güneş koymayı düşünüyordum ama oğlum olacağını öğrendim o yüzden oyum güneş ten yana 😁🥰
Kubraanur Yoncaasakin sağlıcakla büyütün inşallah oğluşunuzu 🌸 ay isim olarak banada güneş ağır basıyor ama diyorum esmer olursa dalga geçmesinler yavrumla üzülmesin 🫠🌸🥰
Kubraanur gamzosgamzos ya öyle mi mihra isminin sakin olduklarını bilmiyordum 🥰 muhtemelen kızımın adı mihra olursa bizimkiside hareketli olur 🤣
Sweety11 gamzosgamzos hareketli ama çok şükür sakin uysal bir çocukluk geçiriyor ileride nasıl olur bilemiyorum 😅
Kubraanur Bende çok kararsız kaldım . Güneş Mihra Meva Ada Doğa arasında . Güneşe biraz daha yakınım ama diyorum esmer olursa çocuğumla dalga geçmesinler bulunduğu ortamda üzülmesin 🫠🫠🫠