Oğlum olucak Allah’ın izniyle 17.hafatada yavaştan hissetmeye başlamıştım bir hafta önce doktora gittmistim herşey normaldi 5 gündür çok aktif şekilde hissediyordum ama dün akşamdan bu yana çok küçük bir kıpırtı harici birşey yok tatlı yiyorm sola yatiyorm yine yok evet erken ama 5 gün boyunca net hissederken birden durması çok tedirgin etti beni normal mi :(