Birmelekbirbebekannesi
Merhaba, bu konuyu yanıtlamak için üyelik açtım.
Dünden beri hesabın aktifleşmesini bekledim.
Ben de sizin gibi yarı zamanlı çalışma üzerine araştırma yaptım,
memurlar.net sitesinin forumunda yarı zamanlı çalışma artık uygulansın diye bir başlık var.
Orada yardımlaşanlar, emsal karar paylaşanlar falan da var.
İsterseniz bir göz gezdirin, benim daha 6 7 ayım olduğu için üzerine düşmedim henüz.
Ayrıca 657 sayılı DMK’da
"Doğum sonrası yarım zamanlı çalışma
Ek Madde 43- (Ek: 29/1/2016 - 6663/10 md.)
Doğum yapan memurlar doğum sonrası analık izninin veya 104 üncü maddenin (F) fıkrası uyarınca kullanılan iznin, eşi doğum yapan memurlar ise babalık izninin bitiminden, ilgili mevzuatı uyarınca çocuğun mecburi ilköğretim çağının başladığı tarihi takip eden ay başına kadar olan dönemde, ayrıca süt izni verilmeksizin haftalık çalışma saatlerinin normal çalışma süresinin yarısı olarak düzenlenmesini talep edebilirler. Bu kapsamda yarım zamanlı çalışmaya başlayan memur, aynı çocuk için bir daha bu haktan yararlanmamak kaydıyla başvuru tarihini izleyen ay başından geçerli olmak üzere normal zamanlı çalışmaya dönebilir. Bu fıkra hükmünden yararlanan memura, yarım zamanlı çalışmaya başladığı tarihi izleyen ay başından itibaren, mali haklar ile sosyal yardımlarına ilişkin her bir ödeme unsurunun yarısı esas alınarak ödeme yapılır. Bunların fiili çalışmaya bağlı ödemeleri hakkında ise ilgili mevzuat hükümleri uygulanmaya devam olunur. Derece yükselmesi ile kademe ilerlemesi için aranan süreler açısından bu şekilde çalışılan dönemdeki hizmet süreleri yarım olarak dikkate alınır. Bu kapsamdaki memurun çalışma saatleri ilgili kurum tarafından belirlenir." şeklinde hüküm mevcut.
İnşallah faydası olur, sonrasında beni de bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Sevgiler.