Yagmurakyurek tatlibebegim_ Yusuf Çınar düşünüyorum ismini bende kız istiordum eşimde kız çok istiyordu benim içime doğan hep erkekti ben dedim kız istiorum ama içimdeki erkek bak görün dedim hayır dediler kızın olacak bı baktk benim dediğim doğru çıktı 😁herkes kız bekliyordu
tatlibebegim_ Yagmurakyurek bende en başından beri kız diyodum hiç erkek hissetmedim eşimde tam tersi erkek diyodu hiç şaşırmadı cinsiyeti duyunca doktorda şaşırdı baba emin konuşuyor diye😅
ArasKemalvekardesi Benimde 2 hafta sonra özelde randevum var 12 hafta olacak cinsiyet söylerler mi bu kadar küçükken aletleride çok iyi 4 boyutlu bakıyor sürekli resimlerde o şekilde veriyor ama
Yagmurakyurek ArasKemalvekardesi tam net beli olması için 18-19haftalri bekleyin derim bazen yanılma payı olabilir 4 boyutlu ultrasonda gorunecegni sanmıyorum daha çok minnacık 🥰sağlıkla gelsin meleğiniz
Yagmurakyurek tatlibebegim_ haha 😅😅ama yanılma payı olablr kuzum 13haftalik sanırım kesin birşey söylemesi için kesin demesi lazım ben 15haftaliken bana çıkıntı var dedi ama kesin konusmamisti 18haftlken gitigimde kesin erkek dedi şuan 22+3uz yanılma payı olblr 💙😇 hazırlıklara başlama derim ama beşik küvet bebek arbsi bunlri şimdiden almanı tavsiye ederim pahalı oluyorlar ❣️🤣
Yagmurakyurek tatlibebegim_ senin bebiş biraz daha büyüsün yanılma payı yüksek 🥰hevesini kırmak istemem ama yanlış anlamasın umarım 18-19haftalrda artık net kesin netleşir
tatlibebegim_ Yagmurakyurek ayneen şuan bişey almam herşeyi erkek alıp sonradan kız çıkmasınıda istemem valla o yüzden biraz daha beklerim kıyafet için😅🫢
Yagmurakyurek tatlibebegim_ ama şöyle yapabilirsin çok hevesin varsa yenidoğan çıtçıtlı zibidin al Altan açılmalı ben öle yapmıştım o lazım oluyor bide 0-3ay al lazım olacak al dolu dolu ben çok arstriorum ondan biraz böle şeyleri biliorum 😅burdan ekleme butonu varmı kız arkadaş olalım
Yagmurakyurek tatlibebegim_ kız çıkarsa ismini güneş koy kız isminle uyumlu olsunn kız çıksaydı bende güneş düşünüyordum ama erkek olduğu için Yusuf Çınar düşündüm bak erkek olursa Ömer Asaf ismide güzel poyraz Ege’de güzel öneri olsun canım arkadaşım ❣️💙
tatlibebegim_ Yagmurakyurek özel sohbet tartışması açabiliriz istersen bende kız olsaydı lina koycaktı öyle kaldı ismim geride değiştiremiyorum🫢poyraz ali koycaz bizdee
Yagmurakyurek tatlibebegim_ ben bu uygulamayı fazla çözemedim açıkçası öyle varsa sen yap bana yaz gelirmi bana bildirim 😁pek bilmiorumda