Slnbhs Kızlar ikizlere gebeyim 33+3 olduk. Doktorum ay sonu dedi alırız 36+2 oluyor. Tabii dayanırsak.. pazartesi günü kontrolde kilolalrı 2200-2050 ydi,rahim agzı 37mm ölçüldü. 34-35-36 da doğsa küveze giderler mi? 27 ve 31. Haftamda ciğer geliştirici oldum
Ttsznd Slnbhs haftanın küvezle bi ilgisi var mı bilmiyorum ben 7 aylık doğmuşum küveze alınmamışım annemler öyle söylüyor ☺️
Tuba03 çok yakın zamanda bir arkadaşım 35. Haftada Doğum yaptı bebek bir kaç gün Kübra de kaldı rabbim sıkıntı vermez inşallah güle güle sağlıklı bir şekilde kavuşursun bebişlerine
Slnbhs Tuba03 benim ikiz ya acaba korkuyorum kalırlar mı diye belki tek çocuklar kalmıyordur ama ne bileyimö
Tuba03 Slnbhs sen iyi düşün inşallah bişey olmaz daha da stres yapma ki süreci hızlandrma allah yazdı ne zaman geleceğini değişmez o
Slnbhs Elaylama valla ben elimden geleni yapıyorum sancı ara ara çıkıyor ama ufak ufak çok değil ama rahim ağzı 37mm ultrasonda öyle cıktı
Elaylama Slnbhs benim tekil gebelik olduğu halde önce 27 ölçüldü şimdi 3 ölçüldü. Sancım çıkmadı, açılmam yok. 32+1'im ben iyi düşünüyorum siz de iyi düşünün allah'ın izniyle sağlıkla tamamlansın 🌸