Merhabalar dün doğum sancılarım başladı suan 10 dk da bir vuruyor 3 cm acıktığım var doğum şekline karar veremiyorum 2 gundur uykusuzum bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi normal doğum istiyorum sizce suda doğum mu yapayim yoksa epidural mi alayım çok kararsizim