Emzirirken gebe kaldım kızlar oğlum 1 yaşında 8 haftalık hamileyim. Sütüm azaldı hassasiyet oluştu emzirirken çok zorlanıyorum. Erken olduğu için aileme söylemeyi düşünmüyorum karnım belli olana dek. Kontrollerde düzenli gidemeyecegim haliyle küçük oğlumla eşimde izin alamıyor işten. Kontrollerin en mühim olanı hangisi sizce 3lü tarama şeker yüklemesi düşünmüyorum detaylı ultrason da yaptırmayacam. Onun dışında hangi aylarda gerekli kontrollere gitmelim. Devlete randevu bulmak zor özellerinde fiyatı ucmustur tavsiyesi olan varmı?