GlsmEker Kızlar 35 günüm kaldı sezeryan ile günü aldık çok şükür kağanıma kavuşmama çok Az kaldı siz sormadan ben söyleyeyim daha önce ikizi gebelik kaybı yaşadım ve sezeryan oldum bu yüzdem yeninden sezeryan olacağım ☺️
Limpid GlsmEker yaranı desmek istemem ikiz kayıp deyince korkuyorum istemsz bnde ikizlere hamileyim 32 haftalık
GlsmEker Nergs199 ay hep yakın yakın yakın ne güzel Aslında ne çabuk geçti anlamadım bitecek diye üzülmüyor değilim 😂😍
Nergs199 GlsmEker bende öle 😊bazen hemen ocak gelsin doğsun istiyorum. Bazen de karnimdaki tekmelerini çok ozlucegimi düşünüp orda kalsın istiyorum😊karışık duygular icindeyimm
GlsmEker Limpid 2 aylıkken her ikisinide ameliyat ile almak zorunda kaldılar beni zehirleyecekti maalesef iç kanama geçirdim çünkü 😕
GlsmEker Limpid ay Yok lütfen korkmayın benimkiler çok küçüktü benim dış gebelik oldu ikizlerimden biri diğeri sağlıklıydı ama zehirlenme söz konusu olunca diğeri de etkilendi benim sezeryan gibi ameliyat olmamın sebebi iç kanama geçirmiş olmamdı
Merobebe Haticekubra şimdiye çoktan vermesi gerekirdi sezeryen günü. Ben 18. Haftamda doktoruma gittiğimde hemen sormuştum normal mi olur sezeryen mı diye oda ikiz olduğu için riske atamam sezeryen olacağını ve Ocak 15 te alırız demişti 😂
GlsmEker Nergs199 ben de İnanın öyleyim hatta bazen diyorum göbeksiz olmak nasıldı diye sonrada diyorum ay çok özlerim kesin 😂🤦🏻♀️