Miracleee KaHa ben adetime 8 gun varken öğrendim. Ama diğer adetim biter bitmez hemen hamile kalmışım o yüzden erken öğrenebildim.
Elzem07 KaHa ben 6 gün kala test yapmıştım gözükmedi 5 gün kala yine yaptım silik çizgiydi. Erken gebelik testi yapmıştım. Belirtilerim ise karnım davul gibi şişmişti ve gögüslerim cok sismisti
karakayahavva00 KaHa ben adetime 1 gün kala erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı. 5 gün öncesine kadar ölçen erken gebelik testleri oluyor.