Basakhilal Kızlar 2-3 haftadır gece yaklaşık aynı saatlerde terleyerek uyanıyorum. Bu haftalarda gece sıcak basması yaşayan var mı, normal mi bu durum? Her gece olmuyor tabi ama genelde oluyor bu ara
Eylulll_ Basakhilal Ay bende 31.haftadayim. Her gece 2 tişört değiştiririm kalktığımda saçlarım ter içinde kalır , Zaten gece çok uyuyamam bir sıcak basar rahat edemem göbeğimden ,hep kalkarım lavaboya,hep su içmek isterim ,ay geceler bana zulüm gibi 😪
Basakhilal Eylulll_ ay evet ya yüzüm, saçlarım boynum resmen su gibi kalkıyorum demek ki hormonlardan oluyor
Basakhilal Nuresalo633 valla balkon kapisi açıyorum bu seferde esiyor terleyince karnım ağrıyor😂 kısır döngü resmen
Nuresalo633 Basakhilal hahaha o bana fayda etmiyor terlemekten duş almaktan yoruldum pes ettim yildim artık 🤣 nerdeyse klima acacam
Ruru4116 Basakhilal aynısından bende de var. Cem yılmaz diyordu ya kaynım da da var diye hahhh 30.haftalar ve biz… Üstümü değiştirip duruyorum. Sular içinde boynum omuzlarım, saçlarim yüzüm… Az kaldı az daha sabır canlar… Gündüzleri de kalp çarpıntısı rahatsız eder oldu sizler de de öyle mi?
Mothertea Basakhilal aynı böyleyim ne eksik ne fazla kan ter içinde kalıyorum ateş basıyo yanıyorum cam klima açıyorum sonra geçiyor gece ter içindeyim çarpıntım da oluyor boğazım yanıyo reflü gibi bişi 🤦♀️
Minimalite Basakhilal hastasınızdır ve ter yoluyla atıyorsunuz bende hep öyle olurum bu ara yine öyleyim