yasminyasmin Merhaba, çalışabilir raporu 32+0 da mı almak lazım? 2 gün öncesinde doktor randevum var , o zaman almam mümkün olur mu ki ?
fizikcianne yasminyasmin öncesinde vermiyorlar. Tam 32+0 da veriyorlar ama şöyle yaparsın. Özel takipliysen tam 32+0 da doktoruna mesaj atıp hocam bugün çalışabilir raporu yazıp PDF olarak atar mısınız dersen sana whatsapptan gönderir sende işe götürürsün öyle de oluyor
yasminyasmin Medine21- hımm Tam 32+0 için de aldım randevuyu o zaman ona mutlaka gitmeliyim. Teşekkür ederim.
ruyabars-22 Alabilirsin ya bence zaten bebekler biraz önde olabiliyor ultrason da ben 32+2 de almıştım doktor hiç haftayı problem etmedi direk muayene edip sekretere gönderdi ve aldım sizin de öyle olur büyük ihtimalle
yasminyasmin fizikcianne salı günü gideceğim üniversite hastanesi özel doktor , yalnız okulum pdf’in aslını istemez mi ki ?
fizikcianne yasminyasmin bende senin gibi çıktı alıp verdim kabul ediyorlar. O gün doktoruma mesaj atmıştım hemen göndermişti