Minikkk41 Kızlar selam temmuzda düşüğüm oldu sonraki ay testim silik çıkmıştı burda da paylaşmıştım ama kan testinde negatifti bu sabah adetim 2 gün gecikti ve test yaptım anında çift çizgi çıktı ama korkuyorum tekrardan aynı şeyleri yaşarım diye 😢
Sermec27 Minikkk41 bende bugün çift çizgi gördüm adetim 1 gün geçti benimde 3 kaybım var ilki kürtajdi ikincisi ölü doğum 3 buçuk ay önce yine kürtaj oldum bir de 28 aylık bir oğlum var inşallah bu sefer sağ salim kucağımiza alırız 🤲
Minikkk41 Sermec27 Yaaaaa sende hamilesinnnn benimde testim böyle daha da belirgin oldu kırmızı çizgisi 🌸 Rabbim sağlıkla kucağımıza aldırır inşallah
Sermec27 Minikkk41 evet çok şükür rabbim nasıp etti inşallah sağ salim kucaklarimiza da alırız Allah’ın izniyle 🥰💜
Zmra-13 @"Mi Sermec27 bende dün test yaptım silik çıktı bugün doktora gittim rahim duvarı kalınlaşmış var muhtemelen 4 haftalık diye kese gmzkmez dedi kan tahlili ifrar istedi yarın sabah tekrar gel dedi