Tubahalaclar Merhaba kızlar 16+4 haftalık gebeyim. Dün benden bembemsi leke geldi. Bugün de hafif hafif kahverengi geliyor.Ne düşünüyorsunuz?
Tubahalaclar Heisenberg Net bir sebep söylemedi.😔 Rahimde genişleme falan gözükmüyor dedi. Progestan verdi.
031965 Tubahalaclar başka doktora da gidin bence neden kanama var diyeymiş bari çok dinlenin hiç iş yapmayın