fidan_1952 Arkadaslar bugun gittim muane olmaya 38+6 2 cm aciklik sanci az cikti pzt cagirdi doktor cok heycanliyiz
Sinemarya58 fidan_1952 gözün aydın canım ama dikkat et sancın artar suyun vs gelirse direk git bence açılma hızlı da ilerleye bilir
gunesmervee fidan_1952 bende 38+3 um 3 cm açıklık ama sanci hiç yok evde sanci bekliyorum benimde yarın kontrolüm var
Nuraslanklc fidan_1952 ayy süper ananas ye mutlaka çömelerek yer sil duşta özellikle sıcak duşta squat yap 🥰 pazartesine kalmaz dogurursun belki 😁
fidan_1952 Sinemarya58 valla ebe baktigindan beri pis pis agri girip cikiyo ama iyiyim yani pzrtsi bile olmaz diyorum bazen ama insallah saglikla hayirla olur duaniza talibim
fidan_1952 gunesmervee ben dedimki pzrtsi bile snacim olursa yatis istemiyorum evde sancimi cekmek istiyorum dedim aciklik daha fazla ilerlesin diye ne yapabilirim acaba egzersiz olarak
Sinemarya58 fidan_1952 bol bol otur kalk yap canım sancı girdikçe otur sancı bittikçe kalk açılmayı hızlandırıyor