Halin Kızlar benim gebelikten önce tansiyonum 9 ve 10 du. Şuan 11 haftalığım. Bu sabah aç karnına 14 Tok karnına 13 çıktı Yüksek mi doktora gitmeli miyim
Elifcee25 Halin hamilelige göre yüksek dokdoruna ayle istersen. Benimde bu sabah 13 ckti yksek ddi 12 ye bile yksek diyoda bakalm ara ara ölcüyorum. Haftanz erken tedbr almakta fayda var
Elifcee25 Halin Sadece tansiyon yüksekliği gebelik zehirlenmesi yapmiyo tahlillerine falan bakar tekrar tansiyon ölçer falan git bence ihmal etme